BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 5, 2008

lupa letak tajuK!!!

bila la report aku nie nak siap!
sometimes aku rasa mcm nak terjun gaung je..
nasib baik aku tak ikut abah n mak gie hantar ayu ke jengka td..
kalau tak aku suh je abah berhenti kat genting sempah tue n aku bleh dgn bahagianya terjun.. wakaka! =)
then again, i'm glad aku tak ikut sbb confirm i dont have to angkut barang2 ayu ke blok dier!
kot buat nyer dier dpat tingkat 4, mcm mana??
tak nagis dibuatnya?
sorry yea cik ayu...

elsewhere... aku nak gie NEW ZEALAND...
sampai tahap dah tak dapat nak tahan dah nie.
nie pun nerve -wreckage yg berkata2 nie!
semua pasal report nie lah!
ish ish ish............

p/s: kena tanya nawal nie mcm mana nak masuk gambar dlm posts aku nie! serious.. i'm still new in this ''blogging'' business!

alamak! hari dah nak hujan.. assistant sekalian pun sudah hilang! sapa nak tlg angkat baju nie!?

1 comments:

Unknown said...

huhu hu una gambar gambar!!